Разлики помеѓу античките Македонци и старите Грци
од
ЈС Gandeto
Импресивен книга за разликите меѓу двата древни народи - и Грците. Македонци "За да се разбере историјата на античките Македонци, нивните ethnogenesis и нивните најтајни дискови како народ, ние треба да се анализира и сфати, како прво и основно, нивните се длабоко вкоренети материјал култура. Само со прецизно вовлекува низ густата слоевит слоеви на нивната богата култура можеме да откриеме и да ја цениме кој овој древен народ беа. Ретките глетка во нивната сложена и длабоко врежан традиции нас да си дозволи еден прозорец на луксузни преку кои пердуви на нивната раса, се јавува и станува препознатлив. Заедно со бројните анегдоти снимени и зачувани низ времето и epitaphs кои се отпорна на политиката и промени, сега имаме голема тело на вистината за да знаат и веруваат дека старите Македонци биле, она што тие велат дека се Македонци "(од на издавачот). "Тоа е илузија да се мисли дека античките Македонци биле" Грци "(содржина).
ПРЕДГОВОР
Целта на овој труд е да ги запознае студентите со основните разлики помеѓу античките Македонци и античките Грци. За многу години тоа беше општоприфатена пракса за да ги видите античките Македонци како Грци.
Малку внимание е посветено на фактот дека, антички биографи и хроничари ни остави без впечаток дека овие два различни луѓе биле на иста етничка припадност или националност. Напротив, нивното известување е јасно и недвосмислено јасна и остава малку простор за дополнителна втора погодување и толкување. За нив, античките Македонци конституиран народ и една нација сосема одделно, а во остар контраст, на Грците. Тие воено поразени на Грците, а потоа и да ги третира како освоена луѓе; иако повеќе позитивно, тогаш останатиот дел од народот во империјата, туку тие беа освоени тема, сепак. Римски и грчки биографи, како и Куртиј Руф, Полибиус, Плутарх, Аријан, Диодор, Јустин и Херодот е опишано на античките Македонци како народ сосема различни и одвоени од древните Грци. Ниту од историска гледна точка, ниту од филозофски или воена, беа овие луѓе досега се смета како една и иста со античките Грци. Нивната добрососедски дискурс, како судбина ќе ја имаат, беше редовно везени со постојани непријателства и взаемна антипатијата (Borza 1990).
Дали причините за вклучување на македонски студии под грчка историја се резултат на западниот чувства чувствував кон грчкото културно наследство, или кон Грција, како земја каде што западната христијанството дигна корени, за прв пат, или очигледни симпатии тие се одржа па драги за на првата демократска форма на влада, која потекнува од античкиот грчки градови-држави, или не, се од второстепено значење за нас, и не носат релевантност прашањето на етно-генезата на античките Македонци. Навистина, тие се релевантни елементи кои го носат огромно влијание, но, од страна на истиот начин, истите овие елементи, доколку се користи и вработени во службата за обезбедување на трајно и проверливи тело на историското знаење би и двете, нарушување на вистината и да ја поткопа довербата во научни истражување. Според мое мислење, имаше празнина во која треба да се исполни, бидејќи стипендијата за Argead династија на Македонски полека и постепено, во последните четириесет години, постојано се стекнување на земјата, а не како продолжување на грчката историја, како што беше видени и вклучени под, туку како посебна и единствена единица на античката историја во рамките на македонски период.
Иако терминот "хеленистички" период се уште може да биде прифатливо како културен класификација на времето во текот и по Александар Велики, терминот "Macedonistic" период треба, и треба да биде, што се користи за покривање на сите други историски референци. Не се негира дека во периодот од Александар Велики, додека и во римскиот период се занимава со македонските династии, нивното владеење, сукцесија и нивното евентуално интеракција, или недостаток од таму со домородните локалното население во текот на Балканскиот Полуостров, Азија и Египет. Овде терминот "хеленистичка" тешко може да се направи било правда на историски стипендија од нејзиното покривање / домен остава огромен дел од историјата воопшто не ги допре. Хеленизмот, терминот Јохан Густаф Droysen даде на оваа ера, што е толку тесен појас културна историја што неговото користење не е само погрешно и несоодветното но тоа, исто така, ја искривува и ги минимизира големината на античките Македонци. Иако грчки придонес, од културна гледна точка, може да се тврди за да го окупираа место на клучна важност во административни сектор Монархијата, организациски, војската и на структурните компоненти на оваа македонска империја мора да се добиени, испорачани и одржува исклучиво од македонски ресурси и за македонските интереси. Концептот на една империја, езотеричен поим за Грци, бил роден со првите неколку првичните успеси на Александар, а неговото значење, големината, обемот и структурата растеше како низа на победи, а успехот на боиштата дозволено Александар да зголемиш, координира и контролира огромен земјишта во Азија и во Египет. За речиси 3 века по Александар , тоа беше и неговите наследници, кои го носеа симболи и името на Македонската империја. Така, многу тесен појас на "елинизам", кој доаѓа, како остаток, во прилог на периодот за кој станува збор, не може, во било смислен начин, да ги прифати и опфати на обемот и големината на една империја, која беше изградена, организиран и се одржува на силата и на ефикасноста на македонската армија.
Грците во античко време биле во сопственост на различни низи на софистицирана дисциплини од прв ред: драми, трагедии, митови, биографии, истории, науката, културата и талент за егзотика, но не империја. И тука лежи најголемата пречка за кругот да биде завршен. Македонците, од друга страна, пак, биле во сопственост на една империја и уште неколку други дисциплини неопходни за итни потреби и одржување на неа. е идеја Droysen да се комбинираат и двете, на Грците и на Македонците под едно име е, секако, привлечен од германски гледна точка, бидејќи тоа се наоѓа аналогно развој на германски држави под силно водство на Прусија, но тоа паѓа значително краток во балансирање на immiscible унија contrastingly на одделни народи.
Деветнаесеттиот век Грците не сметаат Македонците како луѓе од иста етничка припадност (Политис 1993:36; Dimaras 1958; Karagatsis, 1952).
(1) Грци во доцните осумнаесет стотици и Ерл деветнаесеттиот век видени на Македонците како освојувачи на Грција. по Само Megale Идеја дигна корени во грчкиот стипендија, не Грците се качат на обезбедување и обезбедување "докази" за нивната нова политичка визија, кој е роден и одгледани од екстремитетите на брзо се распаѓаат Отоманската империја. Македонија е единствена држава на Балканот оставена под турска власт, по Берлинскиот конгрес во 1878 година. По национален востание во 1903 година, кој заврши со катастрофални последици за македонската популација, раководството на земјата е во голема мера се исцрпени од заднината бендови на турски marauders, кој безмилосно и неселективно заклани по беспомошните маси. Следствено на тоа, Македонците се најдоа премногу исцрпена и лидер, и недостигаше политичка волја и издржливост да ја подигне повторно и обединат нивните збунет и сиромашните браќа во смирување на политичките единица. Оваа calamitous ситуација, заедно со преовладува беззаконие и "болест на султанот", беше експлоатирана од страна на соседите на Македонија кои лансираат свои вооружени групи и политички агитатори за да се подготви, и сигурно за се дел од македонската територија.
2 ) Така, Србите, Бугарите и Грците успеале во поделба на Македонија меѓу себе во 1913 со договорот од Букурешт, а со овој чин поголемиот дел од античка Македонија беше ставена на грчката држава за прв пат (Borza 1990).
Оттогаш пa наваму, Грција има усрдно се обидел да ја искорени постојана Грција белег на оваа земја. Најновите спорот околу името "Македонија" помеѓу Грција и ново прогласен Македонска Република, која е создадена од распадот на Југославија, ја означува тежината на телесната тежина за да се воспостави и одржи врска со античките Македонци. Од Република Македонија е точка на гледање, тоа е прашање на човековите права и правата на луѓето да се јавите на својата земја кој било име на својот народ сакаше да се избере за него, додека Грција се 'уште е видено како присвојување на културни права. За подетална анализа на тековните сага меѓу Република Македонија и Грција во врска со сопственоста на имињата "Македонија", и "Македонец", погледнете на неодамна објавеното дело "Македонија: Десен или културното Буџетски? Култура" од Лери Reimer.
(3)
На прв поглед на спорот се чини дека се сконцентрирани на судските прашања на човековите права, а луѓето е во право за самоопределување, наспроти културно наследство и културните присвојување. Ова е врвот на ледениот брег, уловка останатите најголемиот дел од ќорсокак е повеќе splenetic еден, и се занимава со тоа кој има право да тврдат дека античките Македонци како и нивните родителски клетки, и тоа акциите на барање на нешто македонски. Иако, за создавање и за докажување на врска со древните е слаб авантура, поттик и ризикот дефинитивно ја замени со ова прашање.
(4) Така, не е чудно да се најдат на Грците страсно извезени во знак на поддршка на нивниот добро познат стои дека античките Македонци биле Грци, и дека Античка Македонија била грчка земја.
(5) Повеќето од грчки автори имаат тенденција да се покаже, и да ги презентираат подеднакво пакувани уверувањето дека античките Македонците зборувале на грчки јазик, имале практикува религијата исто како и другите Грци, дека нивните лични имиња и имиња на места, неминовно се грчки
(6), и дека античките Македонци потекнуваат од исти акции како грчкиот народ. Со други зборови, овие автори, што е спротивно на други чии верува дека се добиени од своите лични убедувања, имаат тенденција да се придржуваат строго и taw владата линија.
(7)
Интересно е да се напомене зелено премин Петар за Грци "Види модерните на Александар:" полковниците, како што тоа се случи, промовирана Александар како голем грчки херој, особено на воените регрути: Грците од четвртиот век пред нашата ера, на кои Александар бил половина Македонец, половина епирска варварин освојувач, ќе се најде оваа метаморфоза како ироничен како што го направив "(Green 1991: XV).
Еден од познатите грчки автор АП Daskalakis во 1965 година ја напиша книгата со наслов "елинизам на античките Македонци", каде што тој педантно елаборати за сите прашања од спорот во врска со етничката припадност на античките Македонци. Иако работата е прилично богат во покривање на сите релевантни аспекти во моментов во тврдењето, неговиот пропуст на некои е да кажувам ".
(8) Професор Daskalakis-кој, во голема мера, можат да бидат видени да претставуваат доминантни" грчката позиција - обезбедува докази во прилог на своите тези, како ќе се увери дека се вклопуваат. Од наша страна, ние ќе се обидеме да го претстави на другата страна на приказната, и исто така да обезбеди научни докази како што гледаме да го собере. На читателот е слободен да одбереш она што тој сака. Други аспекти од наводните "Greekness" на античките Македонци ќе бидат опфатени и се обрати на соодветно.
Предговор белешки
1. Политис (1993: 40-42) наведува четиринаесет примери од грчката литература од 1794-1841 период во кој на античките Македонци не се сметаат за дел од античкиот грчки свет. Karagatsis рече дека "тоа беше илузија да се мисли дека античките Македонци биле Грци.
2. Корисно и доста убедлив во читање може да се најде во Schevill книга Фердинанд Историја на Балканот од најстарите времиња до денес. Објавени од Дорсет Прес 1991 година. Ние ќе ја изнесеме на еден одреден пасус дека посочно отсликува македонската позиција пред Балканските војни.
"Така, пред крајот на деветнаесеттиот век, Македонија беше на сцената на триаголна борба спроведена chicfly со алатки на црквата и училиштата за освојување на умот на населението, и ако од тоа време, најголемиот дел од Вардар Словените имале отишол во кампот бугарски, Србите имале најмалку успеа да добие foothold на север од планината Шар Dagh, додека Грците цврсто го одржуваат традиционалниот потпора во јужната област соседни да Тесалија "(p.433-4).
3. Лари Rimer коментарите на тековниот конфликт помеѓу Република Македонија и Грција од една судиска гледна точка. На статијата дава одличен во-длабочината на презентација на тешкотиите поврзани со решавањето меѓународни културни права vis-a-vis народи "или прашањата за човековите права. Европските судови на крајот може да посредува на прашање кое ги налути членките на Европската унија себе.
4. (На "грчката позиција во однос на т.н." Greekness "на античките Македонци). Политиката на модерната ера во услугите на националните историографија се комбинирани со реалноста на денешното постојано зголемување на побарувачката за профит. На читателот може да се добие увид на сложена интеракција помеѓу политиката, историјата, и денешна национализам. Во зелено глава Петар Х, "Македонската врска" во класичната Лежишта-толкување античката историја и култура, ќе ја пронајдете сцени, кои обично се развива зад завесите, израснати во првите редови. Книгата беше објавена од страна на Универзитетот на Калифорнија Прес, Ltd Прво Мека Печатење 1998 година. Ве молиме погледнете моите коментари во поглавје 17.
5. Види Солун Терминус од Fred А. Рид, објавен 1996 година; Виктор Roudometof на Македонското прашање Колумбија University Press, 2000. На повеќето шовинистички профил можат да се најдат во "фалсификување на македонската историја Мартис, и АП Daskalakis Хеленизмот на древните Македонци 1965 година.
6. Лични имиња. На авторот наведени подолу има листа на македонски имиња пронајдени записи. Ј. Gabbert (Рајт Државниот универзитет) "Јазикот на државјанство на Антигонидите Македонија" Античка Историја билтени 2.1 (1988) 10-11.
[Ако бевме да се претпостави дека некои од македонските имиња се грчки значења и на тој начин мора да се смета грчки имиња, тогаш, ние мора да барате на друго место за споредат докази со цел да се направи конечна одлука за тоа. Од Филип и Александар имаат грчки етимологија, ние сме подготвени да "им даде" на Грците, по сите "Philipos" љубител на коњи, и "Александар" заштитник на мажите, имаат грчки значења. Но, тогаш повторно, ние бараме: што е со персиски имиња? Грците имаат грчки етимологија за сите персиски имиња што ќе најдеме во литературата. На пример: Дариј, царот персиски, значи "работник" (erxies) Xerxes, друг цар персиски, значи "воин" (areios), Habrocomes, што значи мека на грчки јазик (habro) Harmarnithres, што значи "кола" во грчкиот јазик ( harma) Harpagus, што значи "грабител" во грчкиот јазик (harpage) и така натаму.] Детална елаборација на имињата и јазикот може да се најде во Томас Харисон "'зачнување Херодот за странски јазици" HYSTOS Том 2, 1998.
Македонците не се поклонуваат на боговите исто како што Грците или. Фактот дека многу богови биле пронајдени поклони од двата народа може да се припише на грчката желба да се најде грчки еквивалент Бога со луѓето божества други. Пан, Посејдон, Asiris, Хера, Hestia, Темида, Dioscuri немаат грчко потекло и не се "грчки" богови, но сите тие имаат еден грчки еквивалент. Освен тоа, не се сите грчки богови всушност египетските богови? Не Херодот наведува дека? (Hdt.2. 50 (schedon де Каи panton ta aunomata да theon екс Aiguptou eleluthe es десет Хелада). Видете исто така Hoddinott, Тракијците, 169-70.
7. Одлична работа со Анастасија Karakasidou сфера на житните полиња на крв осветлува длабоко вкоренета грчки недоверба во луѓе од словенско "потекло" во Егејска Македонија. Тоа е доста интересно да се напомене дека при универзитетот Кембриџ Прес држат за објавување на ова дело под закана на грчката реакција / насилство. авторот живот е исто така загрозени и голем број на грчки интелектуалци, послушно, наредени во поддршката на владата да го постават. Ве молиме прочитајте ги и Македонците во Грција-Негирајќи етнички идентитет Објавено од Human Rights Watch 1999 година. Убедлив изработка на македонски и грчки дискурс може да се добијат од списание на современ грчки студии 14.2 (1996) 253-30 1, Л Џон Хопкинс University Press] во Roudometof статија Виктор "Национализмот и идентитет Политика на Балканот: Грција и македонското прашање"
8. Во книгата "елинизам на древните Македонци Daskalakis ги опфаќа сите релевантни" области на истостите "во моментов во спор меѓу античките Македонци и античките Грци како имиња, религија, јазик, потекло и митологија (на" грчки "позиција), но не успева да дури и се признае на материјалната култура на античките Македонци. На материјалната култура на античките Македонци, по наше мислење, ја претставува суштината на "другост" која јасно се одделува овие два древни народи. Т.н. "грчки" позиција, се чини, се одржува само со модерните Грци, пишува Јуџин Borza (1990: 91 n. 27), повикувајќи се на Џорџ Cawkwell Филип Македонски повикување на стр 22.